Totalt KAOS


Ändrade planer här i London!! Vi hade en lägenhet klar som vi skulle flytta till och allt var frid och fröjd. Men något kändes hela tiden inte helt 100. Kostnaded för lägenheten var för dyr och vi var tvungna att binda oss i 18 månader för att få den. Vi känner att det inte är värt det eftersom vi inte ens vet om vi vill stanna i London så länge. Så nu ska vi resa runt istället. Vi kommer att jobba här i kanske 3 månader till och sen resa till Irland och Scottland för att sen ta oss ut till resten av Europa.

Dock är detta inte så välplanerat eftersom kontraktet på det boendet vi har nu går ut på lörd och vi har inget annat ställe att bo på. Vi letar som galningar efter något billigt för de tre månaderna vi kommer att vara kvar här.. Hoppas på att något kommer upp asap, annars blir det hostel tills vidare ;).
För mig som är ett riktigt planeringsfreak så e detta inte direkt ett guldläge, men har alltid velat resa runt i Europa så det ser jag verkligen fram emot.

Så ser mitt liv ut just nu här i London, kaos kaos och ännu mer kaos!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Gumman!

Jävla segis jag är, när ja gick in på din sida trodde ja det inte gick för sidan bara ladda.. men sen upptäckte jag att man kunde ju dra ner sidan lite..javisst då börja bloggen.. haha det var för det var så vitt högt upp så såg det ut som den inte laddat klart. Nog om det..nu är ja här :)



Synd att det blev kaos med lägenheten som du skrev och hopaps ni löst det nu.. europa låter roligt:) Hinner du det tills du ska till Aruba?

Du har inte skrivit något om pluggandet hur det går.. Hoppas allt är fin fint med dig iaf!kan ju maila varann om du vill, tror ja skrev ner min mail nu så att du kan se den :)

Puss och kram fråne tt regnigt sverige!

2010-08-10 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0