Drop in the ocean

I London är det knappast brist på godis, chips och bakverk.. Det gör inte saken lättare att det är sjukt billigt också. Så nu tänker jag köra en Londonblogg om mitt liv, mode och nyttigt ätande haha. Måste peppa mig själv lite och att skriva ut på bloggen vad man käkar osv är väl det om något? En av tjejerna jag bor med här har bestämt att söndag är vår svulla-dag, håller redan på att planera vad jag ska stoppa i mig för smaskigt :D.
Har nyligen smällt i mig 3 burkar Pepsi Max, inte så hälsosamt men det stillar ju sötsuget iaf och det är ju inga calorier :).
I morgon blir det upp och jogga som gäller och sen åka till en butik som heter Tiger, där dom säljer allt man behöver till att måla och skissa (dom har även svenskt godis där haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0