London 15/7

Förvirrad, trött, rädd, glad, förväntansfull och ivrig.. Ja, dessa känslor är bara några få som cirkulerar i min kropp just nu. Är så glad över att äntligen vara här men det är mycket att ta in. London är verkligen så mycket större än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Allt finns här och det är inte lite av allt utan mängder.
Jag kunde tycka att sthlm var alldeles för litet ibland och att "alla känner alla". Det är det ju iaf ingen risk för här haha. Här är man så liten att man nästan känner sig obetydlig, fast för all del enligt mig.
Min första dag här tog Tyra och Giovanna mig på en liten tur till ett köpcentrum där dom hade så sjukt låga priser i butikerna. Det var allt från riktigt bra smink och sen smycken och kläder. Det var nästan lite för billigt, skulle kunna plocka på mig hur mycket som helst.
Efter det åkte vi till Tyras och Giovannas jobb där jag satt och förberedde mig mentalt för att gå på en arbetsintervju på en bar bara några meter från tjejernas jobb. Tyra och Giovanna började mixa ihop en massa roliga drinkar som jag skulle smaka på och nervositeten avtog ganska snabbt, precis vad jag behövde haha. 
Intervjun gick nog ganska bra, ska dit redan på lörd för att prov jobba. Det ska bli riktigt kul men är dock nervös över att jag endast ska prata engelska, och försöka förstå fulla britter.
Första dagen blev det billig shopping och god Latte från Starbucks
Tyra var grym bakom bardisken :).
Ser lagom skyldig ut, men alla drinkar var faktiskt inte bara till mig!
Ok, nu ljög jag.. Alla drinkar var mina! Det ställdes fram nya hela tiden när tjejerna stod där och testade en massa nya drinkar, riktigt gott var det :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bar? :)

2010-07-16 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0