Perspective

Kom just hem efter att ha träffat en kompis från Sverige som är i London över helgen. Det blev en del drinkar och nu har jag landat framför datorn. Var sjukt sugen på något så jag rotade igenom skåpen men eftersom att jag försöker hålla igen på onyttigheter så har jag absolut ingenting som jag var sugen på. Resultatet av detta blev att jag nu sitter och knaprar på flingor, mums!!!
Jag har konstaterat här att om det är något jag saknar från Sverige så är det välklädda människor, av båda könen. Det är verkligen katastrof här, och jag har säkert nämnt det tidigare men det blir bara värre och värre. 
Männen här är som sagt inte särskilt snygga men det finns ju guldkorn. Dock så spelar det ingen roll hur dom ser ut, de har världens självförtroende och ber om ens nr och vill bjuda ut en på middag. Så nu har jag Tyra och Giovanna bestämt att vi sparar alla nummer vi får och klistrar in dem i en varsin bok för att se hur många det faktiskt är som flirtar med en. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0