Wonder

Shit vilken dålig uppdatering!!! Jag kan ju i mitt försvar säga att det inte har funnits någon som helst tillgång till internet dom senaste dagarna, vilket har drivit mig till totalt vansinne. 
London är iaf helt fantastiskt och jag trivs verkligen mer och mer för var dag som går. Jag har inte gjort något speciellt ännu, jag har ju flyttat hit så att se saker känns inte som någon brådska. 
Vi åker runt och kollar nya lägenheter och jag försöker utforska området där vi bor just nu. Mitt lokalsinne här är verkligen kasst, totalt!! I sverige kunde jag tycka att jag var ganska bra på hitta men här är det verkligen motsatsen. 
Annars så söker jag ett jobb med lite fler timmar, har fått jobb på en bar som bara behöver mig på helgerna, vilket inte räcker om jag ska betala hyra osv. Jag håller tummarna på att jag hittar något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0